Alla inlägg under februari 2010

Av jimmy johansson - 16 februari 2010 16:30

Har varit lite krasslig i några dagar och därför har jag inte gjort nån DD och tvilling-förslag men nu kommer det igen


DD-1: 11

DD-2: 1


Tvilling

Lopp 7

Utgångshäst

11

Övriga hästar

1,4,7


Lopp 8

Utgångshäst

1

Övriga hästar

2,6,10


Lycka till

Av jimmy johansson - 14 februari 2010 11:29

I lopp 10 igår fick jag in tvillingen häst nr 12 vann och häst nr 7 kom tvåa till oddset 16.90 grattis ni som följde mitt spelförslag.

Idag tyvärr hinner jag inte göra nåt spelförslag utan återkommer igen imorgon måndag

Av jimmy johansson - 13 februari 2010 12:31

Igår hann jag tyvärr inte göra nåt tipsförslag, nu kommer det i stället till dagens dagens dubbel och tvlling


DD-1: 7

DD-2: 7


Tvilling

Lopp 9

Utgångshäst

7

Övriga hästar

2,5,6


Lopp 10

Utgångshäst

7

Övriga hästar

6,8,12


Lycka till

Av jimmy johansson - 11 februari 2010 23:12

Idag fick jag in tvillingen i lopp 8 till 10.04 gånger pengarna

I lopp 7 kom mina övriga hästar in som 1:a och 2:a till oddset 22.11 gånger pengarna surt att ingen av dem var utgångshäst bara, bättre lycka imorgon fredag häng med då

Av jimmy johansson - 11 februari 2010 18:32

Här kommer mitt dagens dubbel och tvilling förslag till bodens tävlingar


DD-1: 2

DD-2: 9


Tvilling lopp 7

Utgångshäst

2

Övriga hästar

5,7,12


Tvilling lopp 8

Utgångshäst

9

Övirga hästar

3,4,6


Lycka till

Av jimmy johansson - 10 februari 2010 12:50

Mitt första tips förlag igår gick inget vidare så nu kommer ett nytt spelförslag och tvillingen som jag har gjort i första dagens dubbel loppet är favoritbetonad och tvillingen i det andra dagens dubbel loppet är det bättre odds om man får in det.

Dagens dubbel är inte så tokigt odds 22gånger pengarna i skrivande stund

Här kommer mitt spelförslag


DD-1: 4

DD-2: 13


Tvilling

Lopp-8

Utgångshäst

4

Övriga hästar

1,3,6


Lopp-9

Utgångshäst

13

Övriga hästar

3,10,12


Lycka till

Av jimmy johansson - 9 februari 2010 16:30

Här kommer mitt spel förslag till kvällens dagens dubbel och tvilling i DD-loppen Åby 9 feb 2010

DD-1: 8

DD-2: 2


Tvilling

lopp 7

Utgångshäst

8

Övriga hästar

1,3,5


Lopp 8

Utgångshäst

2

Övriga hästar

7,11,12


Lycka till

Av jimmy johansson - 9 februari 2010 14:38

Idag fick jag min beställning från Ginza och det jag beställde var lite dokumänterer om Bruce Springsteen på dvd(dvd rea på ginza så det var inte så dyrt att köpa) och sen en bok Springsteenland, jag som aldrig läser böcker och bara läst ut en bok i mitt liv så jag får se när jag får tid att läsa denna bok men jag tror inte det ska vara några problem att läsa denna bok då den är skriven på svenska och inte engelska som dem flesta Springsteenböcker är skrivna på då kan det bli lite jobbigare att läsa.

Ska försöka recensera boken när jag har läst ut den så kanske det finns fler som kan läsa denna bok även om man inte tycker Springsteen är bra.

På baksidan av boken står det i alla fall:

Med nyskrivna texter om Bruce Springsteen och hans värld tecknar Springsteenland en alternativ och tankeväckande bild av en av våra största rockartister. Nyfiket, initierat och med personliga vinklingar behandlas självklara ämnen som Asbury Park, plattor och konserter. Men också mode religion, film, vänskap, kärlek, klass och möten med Springsteen själv.

Så kanske därför kan flera läsa denna bok även om man inte är Springsteenfantast som jag är, men det vet jag efter jag har läst denna bok.

Nu ska jag se på en av dokumäntererna som jag har fått hem idag.

Ovido - Quiz & Flashcards