Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

voddler

Av jimmy johansson - 15 mars 2010 23:53

Efter voddler har fixat till sig så har filmtjänsten blivit sämre utan text på filmerna och få filmer än tidigare men förhoppningsvis så kommer dem fixa till snart.

Vissa filmer som var gratis att se kostar nu pengar att se tyvärr, såg nån film innan den kostade pengar annars så hade jag inte sett den utan nån annan film på voddler.

Kan bara säga uppryckning nu voddler annars så kommer briljanta iden att dö ut tyvärr.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jimmy johansson - 24 juli 2011 00:01

Nu kan du som nyligen köpt ett Nintendo Wii få 500 Wii-points GRATIS att handla för i Wii-shopen. Detta tack vara Nintendos egna kampanj som heter "Connection Ambassador Promotion", som de startat för att de vill att flera skall upptäcka Wii:ets onli...

Av jimmy johansson - 2 september 2010 14:30

Predator Lavec startar på Eskilstuna 7 september   star
tar i lopp 6. ...

Av jimmy johansson - 24 april 2010 19:07

Vilken fantastiskt hockey final som avgjordes idag och i sudden death, sudden i 5 av 6 matcher och HV71 avgjorde några fler matcher i sudden än djurgården. Grattis HV71 till sm-guldet. Djurgården får ta nya tag till nästa säsong och då tar vi sm-...

Av jimmy johansson - 20 april 2010 12:57

förra året så var det hysteri om svininfluensan nu är det knäpptyst om den, dog svininfluensan ut eller var den inte så farlig som medierna sa sig att den var. jag tog ingen spruta för svininfluensan och det är jag glad över varför ta nån sputa som...

Av jimmy johansson - 11 april 2010 19:22

Grattis AIK till elitserien. Nu blir det underbara derbyn mellan det lag jag håller på Djurgården och AIK som min bror håller på. Bättre än att leksand gick upp i alla fall. 13850 pers i globen nästa år, vilken stämning det blir jag hoppas bara...

Ovido - Quiz & Flashcards